Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Chornous, Alina
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti a následní loaja-litou zákazníků v gastronomických podnicích Jižní Moravy. Dalším cílem práce je zjištění změn v chování zákazníků v důsledku pandemie Covid-19. Pomocná data pro analýzu problému jsou sbíraná prostřednictvím dotazníkového setření a vy-hodnocena pomocí IPA analýzy a statistických metod. Po analýze nasbíraných dat pro zvýšení spokojenosti zákazníků je předložen návrh řešení krizových aspektů gastronomických podniků.
Vplvv faktorov kvality služieb na lojalitu návštevnikov v regiónoch Liptov a Tatry
Sobotová, Simona
Sobotová, S. Vliv faktorů kvality služeb na loajalitu návštěvníků v regionech Liptov a Tatry. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce se zabývá posouzením úrovně vlivu faktorů kvality destinace na loajalitu návštěvníků v horských regionech Liptov a Tatry. V práci je navíc zkoumána spokojenost návštěvníků s faktory kvality v letní a zimní sezóně. Tyto jsou následně porovnány s důležitostí stejných faktorů. Marketingový výzkum byl využit za účelem získání primárních dat za pomoci dotazníkového šetření. Data byly následně vyhodnocovány pomocí IPA analýzy a vícerozměrné regresní analýzy.
Kvalita služeb v zábavních tematických parcích
Novotná, Daniela
Novotná, D. Kvalita služeb v zábavních tematických parcích. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Diplomová práce zkoumá klíčové faktory kvality služeb, které jsou důležité pro návštěvníky zábavních tematických parků v České republice. Pro identifikaci těchto faktorů jsou využita primární a sekundární data. V práci je charakterizováno zkoumané prostředí a nabídka zábavních tematických parků v ČR. Prostřednictvím primárního výzkumu je posouzena úroveň kvality služeb u konkrétního zábavního tematického parku v kontextu spokojenosti a loajality návštěvníků. Pro hodnocení spokojenosti návštěvníků je využito SERVQUAL a IPA analýzy. Na základě výsledků jsou uvedena obecná doporučení pro management zábavních tematických parků, případně pro destinační management. Management parku tak získá informace o návštěvnících s ohledem na jejich preference při hodnocení kvality poskytovaných služeb. Dle hodnocení úrovně kvality ve vybraném zábavním parku jsou formulována konkrétní opatření, která by vedla ke zvýšení spokojenosti a loajality návštěvníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.